Webinár: Plánovanie kapacít pre vašu kanceláriu

Bezproblémová prevádzka kancelárie

Ako účtovník sa stretávate s vrcholmi pracovného zaťaženia, termínmi, dovolenkami a neprítomnosťami. Ako zabezpečiť, aby bola práca vykonaná správne a včas?

Pomôže vám, keď môžete vidieť, kto pracuje na ktorých úlohách, kto má voľnú kapacitu, kto nie, a aké sú termíny. Problémom môžete predísť, keď vidíte, že sa očakáva prekročenie rozpočtu. Toto všetko je možné, keď používate inteligentné plánovanie kapacít. To zabezpečí bezproblémovú prevádzku kancelárie.

Začína sa to plánovaním

Vytvorenie plánu nemusí zabrať veľa času. So správne štruktúrovaným plánovaním kapacít môžete vidieť, ako je každý zaneprázdnený a kde sú úzke miesta. Dobrý plán kapacít má tiež veľkú výhodu pre interné sledovanie času. Sledovanie času už často nie je potrebné, pretože plán sa automaticky ‘predvyplní’ do časového výkazu.

Učte sa od iných firiem

Rôzne firmy používajú plánovaciu metódu QicsMilestones. Ak chcete vedieť, ako tieto firmy rýchlo a efektívne vytvárajú plány kapacít, pripojte sa k nášmu webináru. Ron de Langen vysvetlí, ako to funguje a ako môžete inteligentne prepojiť plánovanie, sledovanie času a fakturáciu.

Jednoduché a bezplatné pripojenie

Na webinár sa môžete zúčastniť bez registrácie, stačí vám len internetové pripojenie. Pripojiť sa môžete priamo cez odkaz nižšie.

Uložte si dátum

Označte si dátum nižšie uvedeným odkazom vo svojom kalendári a tešíme sa na vás vo štvrtok, 6. augusta o 14:00. Tešíme sa na vás!

Odkaz:

Použite tento <a href="https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ameeting_MzljOTEwN2ItMDdjZC00YTI4LWI0YmUtZTY2MTA1YWNlMjRk%40thread.v2/0?context=%7b%22Tid%22%3a%228aab4b4b-4c1f-4283-a5e6-0b53a91ac8f1%22%2c%22Oid%22%3a%22ce5a78c4-ce0a-4e2d-976f-4462a5d8fb5a

Tags: Algemeen Accountancy ICT & Consultancy
Požiadať o ukážku  Najlepšie riešenie pre plánovanie, registráciu a fakturáciu hodín.
Branche-keuze

Momenteel ziet u content voor de branche
Accountancy