Keď zamestnanci už nemusia sledovať svoje hodiny a stačí ich len schváliť, celá organizácia šetrí čas. S naším novým online plánovacím modulom je tento prístup možný pre každú kanceláriu. Ako to funguje?
Plánovanie úloh
Idea je jednoduchá, ale zároveň veľmi efektívna. Pri plánovaní úloh určujete, kto vykoná ktoré úlohy. Tento proces je veľmi rýchly, pretože na prvý pohľad vidíte, koľko hodín má každý k dispozícii. Po naplánovaní úloh sú naplánované hodiny pripravené v časovom výkaze.
Potvrdenie naplánovaných hodín
Keď zamestnanci dokončia úlohy, zvyčajne už nemusia vyberať klientov, projekty a aktivity. Svoje sledovanie času aktualizujú tým, že potvrdia naplánované hodiny stlačením tlačidla.
Rýchla fakturácia
Skvelé na plánovacom module je, že plynulo spolupracuje s modulmi na sledovanie času a fakturáciu. To znamená, že faktúry môžu byť vytvorené a odoslané veľmi rýchlo. Nie je potrebný takmer žiadny výskum a miera chýb je nízka. To môže viesť k výrazným časovým úsporám. A ak by ste aj tak chceli faktúru manuálne upraviť, vždy je to možné.
Chcete to vyskúšať na vlastnej koži?
Chcete zažiť výhody plánovacieho modulu a našej integrovanej riešenia? Môžete. Či už ste už zákazníkom Qics alebo nie, máte možnosť vyskúšať si plánovací modul zadarmo. Chcete vedieť viac? Kontaktujte nás cez tento odkaz.