Prehľad o vašich údajoch

V správach často počujeme pojmy ako „Big Data“ a „Internet vecí“. Spoločne vytvárame viac údajov než kedykoľvek predtým a množstvo uchovávaných údajov rastie exponenciálne. Momentálne sa množstvo údajov každé dva roky zdvojnásobuje. Očakáva sa, že do roku 2020 dosiahne množstvo údajov 44 zettabajtov, čo je 44 následovaných 21 nulami!

V rámci organizácií sa množstvo uchovávaných údajov tiež neustále zvyšuje. Ale čo môžeme robiť s týmto obrovským množstvom údajov? Aby sme získali prehľad z týchto masívnych údajov, potrebujeme nástroje, ktoré dokážu túto rôznorodosť informácií premeniť na akčné poznatky. Tieto „informácie“ tvoria základ pre prijímanie informovaných rozhodnutí a objavovanie nových perspektív.

Self-service BI

self service bi power-bi dashboard

Microsoft Power BI

microsoft power-bi dashboard

Čoraz viac požadujeme priamy prístup k údajom. Softvérové spoločnosti reagujú vývojom rôznych nástrojov na uľahčenie tohto procesu. Napríklad, Microsoft predstavil Power BI pred viac než dvoma rokmi, čo umožňuje používateľom vytvárať a zdieľať správy a analýzy s kolegami (cez Cloud). Power BI je kľúčovým prvkom v rozvoji analytických nástrojov spoločnosti Microsoft, pričom nové funkcie sú pridávané každý mesiac. V inom článku sme sa zaoberali výhodami Power BI.

Kým staršie analytické nástroje boli často zložité na používanie, Power BI kladie dôraz na používateľskú priateľskosť. Používatelia oboznámení s MS Excel nájdu prechod na Power BI jednoduchý. Pozorovali sme, že klienti rýchlo vytvárajú pôsobivé správy s minimálnym usmernením ohľadom funkcií Power BI. Počas týchto relácií klienti často získavajú nové poznatky, ako napríklad „Ak upravíme toto a toto, môžeme...“. Táto okamžitá viditeľnosť informácií umožňuje organizáciám prijímať akčné kroky na zlepšenie. Navštívte našu stránku Power BI pre ukážkové dashboardy a správy integrované s naším softvérom na sledovanie času.

Zaujíma vás začatie s Power BI? Kontaktujte nás pre viac informácií alebo pre ukážku.

kontaktujte ma tlačidlo

Tags: ICT & Consultancy
Požiadať o ukážku  Najlepšie riešenie pre plánovanie, registráciu a fakturáciu hodín.
Branche-keuze

Momenteel ziet u content voor de branche
Accountancy

Qics je teraz Fortes

Hoci sa náš názov zmenil, naše odhodlanie prinášať inteligentné riešenia pre úspešné projekty zostáva rovnako silné.

Všetky naše riešenia sú teraz zjednotené pod značkou Fortes a sú navrhnuté tak, aby posilnili vašu organizáciu:

Robiť správne projekty
  • Strategické riadenie portfólia
  • Riadenie portfólia projektov (PPM)
  • Podnikové agilné plánovanie (SAFe)
  • Plánovanie kapacity zdrojov
  • Podnikové informačné panely a podávanie správ
  • Integrácie s Jira, Azure DevOps a poprednými riešeniami ERO a HRM
Robiť projekty správne
  • Prehľad portfólia a fázový model
  • Plánovanie a realizácia projektov s Microsoft 365 a AI
  • Riadenie zdrojov
  • Flexibilné používanie (vlastných) projektových modelov
  • Dynamické vykazovanie stavu a šablóny dokumentov
  • Evidencia času a rozpočtovanie
Ziskové zákaznícke projekty (PSA)
  • Registrácia času pre zákaznícke projekty
  • Manuálna a elektronická fakturácia hodín a predplatného
  • Plánovanie a vykazovanie projektov
  • Správa zákazníckych zmlúv
  • Integrácia s poprednými účtovnými softvérovými aplikáciami a PowerBI