Chcete mať prehľad o dostupnej kapacite počas dovoleniek a vidieť na prvý pohľad, koho môžete naplánovať na aké úlohy? Chcete, aby si zamestnanci mohli priamo zobraziť svoj aktuálny stav dovolenky? Toto všetko a ešte viac je možné s QicsMilestones.
Sledovanie času nielen pre fakturáciu
Často sa sledovanie času v kanceláriách vykonáva s cieľom, aby fakturácia prebehla plynule, efektívne a spoľahlivo. Avšak ďalším dôležitým dôvodom pre prísne sledovanie hodín je získanie prehľadu o odpracovaných a zostávajúcich dovolenkových hodinách a dostupnom stave hodín na výmenu za čas. Toto nie je prospešné len pre vás, ale aj pre samotných zamestnancov.
S QicsMilestones je možné zaznamenávať dovolenkový zostatok a zostatok hodín na výmenu za čas pre každého zamestnanca. Tieto zostatky sú viditeľné pre manažment aj pre samotných zamestnancov.
S praktickou flexibilitou QicsMilestones
Riešime dovolenky, absencie a hodiny na výmenu za čas rovnako flexibilne ako externé hodiny. Môžete upravovať dovolenkové zostatky, schvaľovať alebo zamietať rezervované hodiny na výmenu za čas, a schvaľovať alebo zamietať odobraté dovolenkové hodiny.
Vďaka tejto flexibilite už nie ste úplne závislí na iných zdrojoch alebo balíkoch v rámci vašej organizácie pre plánovanie a fakturáciu. Výsledkom je, že zamestnanci, plánovači aj HR pracovníci pracujú rýchlejšie a efektívnejšie.
Chcete vedieť viac?
Chcete sa dozvedieť viac o týchto funkciách? Požiadajte o ukážku.