Kto na ktorých úlohách pracuje?

Aby ste videli, na čom každý kolega pracuje, je potrebný špecifický prístup. Pri správnom vykonaní tento prístup nevytvára ďalšiu prácu. Naopak, šetrí čas vašej organizácii a poskytuje viac kontroly a prehľadu.

Dobrý začiatok

Prístup je jednoduchý, ale silný: úlohy plánujete pomocou inteligentnej plánovacej funkcie QicsMilestones. Týmto spôsobom okamžite získate prehľad o dostupnej a naplánovanej kapacite a očakávaných výdavkoch na rozpočet.

Naplánované hodiny sa zobrazia v časovom výkaze a tam ich stačí len upraviť alebo potvrdiť. To zrýchľuje sledovanie času, znižuje chyby a poskytuje okamžitý prehľad o pokroku projektu. Môžete vidieť, či ste v sklze, napred alebo či sa venuje príliš veľa alebo málo času.

Menej sledovania času znamená lepšiu prácu

Presné zaznamenávanie hodín zaberá čas. Ak sa urobí chyba, ktorá sa musí opraviť, zaberie to ešte viac času.

To môže spôsobiť, že sa kolegovia budú zdráhať zapojiť do sledovania času. Keď sú hodiny prenesené z plánovania do časového výkazu, proces je oveľa rýchlejší a dochádza k menšiemu počtu chýb. Bariéra je nižšia, čo vedie k zvýšenej prehľadnosti. Rýchlo vidíte, kto pracuje na akých úlohách.

Chcete to vyskúšať?

Chcete zažiť výhody plánovacieho modulu? Môžete. Či už ste už zákazníkom Qics alebo nie, máte možnosť si ho vyskúšať zadarmo. Chcete vedieť viac? Kontaktujte nás cez tento odkaz.

Tags: Accountancy Algemeen ICT & Consultancy
Požiadať o ukážku  Najlepšie riešenie pre plánovanie, registráciu a fakturáciu hodín.
Branche-keuze

Momenteel ziet u content voor de branche
Accountancy