Qics a Change to Comm uvádzajú na trh cloudové riešenie pre účtovný trh

Katwijk, 6. mája 2014 – Čoskoro bude k dispozícii integrácia medzi Milestones (projektový manažment, sledovanie času a fakturácia v cloude) a AuditCase (CRM a správa dokumentov pre účtovný trh). S týmito prepojenými cloudovými produktmi ponúkajú Fortes a Change to Comm atraktívnu alternatívu pre účtovné firmy, ktoré v súčasnosti používajú existujúce all-in-one riešenia.

Qics sa už 14 rokov špecializuje na proces plánovania, registrácie času a fakturácie pre servisné organizácie. Na jeseň roku 2013 Fortes uviedol na trh Milestones, výkonné cloudové riešenie na plánovanie, sledovanie času a fakturáciu. Change to Comm má viac ako 13 rokov skúseností na účtovnom trhu a poskytuje komplexné cloudové riešenie pre CRM a správu dokumentov s AuditCase.

Integráciou Milestones a AuditCase získajú používatelia výhody praktickej a rýchlej registrácie času a fakturácie v Milestones a silnej CRM a funkcie správy dokumentov v AuditCase, bez potreby zadávania údajov dvakrát, udržiavania vlastnej kapacity servera a správy alebo veľkej investície.

Integrácia

Klienti sú vytváraní a spravovaní v AuditCase. Keď je klient vytvorený alebo ak dôjde k zmenám v údajoch klienta, tieto sa automaticky aktualizujú v Milestones. To zaisťuje, že správne a najaktuálnejšie údaje o klientovi sú k dispozícii pre registráciu času a fakturáciu.

Registrácia a fakturácia odpracovaných hodín a fakturovateľných nákladov prebieha v Milestones. Faktúry je možné ľahko vytvárať, upravovať a odosielať v tomto systéme. Po dokončení faktúry sa automaticky umiestni PDF faktúry do systému správy dokumentov v AuditCase. Aj tu integrácia zaisťuje jednorazový záznam relevantných informácií.

Pre viac informácií navštívte www.Milestones.nl a www.changetocomm.nl.





Tags: Accountancy
Požiadať o ukážku  Najlepšie riešenie pre plánovanie, registráciu a fakturáciu hodín.
Branche-keuze

Momenteel ziet u content voor de branche
Accountancy

Qics je teraz Fortes

Hoci sa náš názov zmenil, naše odhodlanie prinášať inteligentné riešenia pre úspešné projekty zostáva rovnako silné.

Všetky naše riešenia sú teraz zjednotené pod značkou Fortes a sú navrhnuté tak, aby posilnili vašu organizáciu:

Robiť správne projekty
  • Strategické riadenie portfólia
  • Riadenie portfólia projektov (PPM)
  • Podnikové agilné plánovanie (SAFe)
  • Plánovanie kapacity zdrojov
  • Podnikové informačné panely a podávanie správ
  • Integrácie s Jira, Azure DevOps a poprednými riešeniami ERO a HRM
Robiť projekty správne
  • Prehľad portfólia a fázový model
  • Plánovanie a realizácia projektov s Microsoft 365 a AI
  • Riadenie zdrojov
  • Flexibilné používanie (vlastných) projektových modelov
  • Dynamické vykazovanie stavu a šablóny dokumentov
  • Evidencia času a rozpočtovanie
Ziskové zákaznícke projekty (PSA)
  • Registrácia času pre zákaznícke projekty
  • Manuálna a elektronická fakturácia hodín a predplatného
  • Plánovanie a vykazovanie projektov
  • Správa zákazníckych zmlúv
  • Integrácia s poprednými účtovnými softvérovými aplikáciami a PowerBI